365 dagen

… liggen bijna achter ons. Op 26 september zijn we een jaar ‘samen’ – als koppel welteverstaan, want we waren wel al langer vriendjes. Onnodig te zeggen dat we naar deze symbolische datum toeleven. Hoe we het gaan vieren? Goeie vraag… we zullen elkaar verrassen denk ik zo 🙂

In the meantime kabbelt ons leven rustig verder en nemen we de mooie, landelijke paadjes door het leven – als dat niet romantisch is 🙂 Dit weekend maakten we een rondje op Hasselt Kermis, na weer eens en mooi georganiseerd vuurwerk te hebben bekeken. Vorig jaar, op die’zelfde’ kermis, was alles nog zo anders. We tastten af, we waren zelfs nog wat bang en alles was nog enorm onzeker. Dit jaar voelden we dat we in dat afgelopen jaar een mooie, stevige basis hebben gelegd voor waar we het meest van dromen; een leven samen – en dat voelt enorm goed 🙂 Jaja, een emo-postje dus, maar dat mag ook wel eens zeker?

Ik was onlangs weer eens door het internet aan het bladeren en ik kwam terecht op de website van ‘mijn’ accordeonclubje: www.adventura.be. ’t Is te zeggen, het clubje waar ik een tijdje bij heb gespeeld als amateur-accordeonistje (heden ex-amateur-accordeonistje). En tot mijn grote verbazing hebben ze een heel foto-archief geupload, waar ik ook nog te bekijken ben. Ohhh, de nostalgie – hoewel ik niet terug zou willen natuurlijk, waren dat toch ook mooie tijden…

adventura

Eén reactie »

Geef een reactie

