In (Aqua) Heaven

aqua.jpg  Dit weekend vertoefden Wouter en ik drie uurtjes in de hemel… ‘Aqua Heaven’, that is (klik op de foto voor de website). Echt een grote aanrader voor koppels die eens enkele romantische uurtjes samen willen spenderen in een mooi ingericht, proper, gezellig privé-saunacomplex (ook voor groepsfeestjes lijkt het ons wel leuk)! ’t Is trouwens niet de bedoeling om reclame-achtig over te komen, gewoon om mee te delen hoe zalig het is om op zo’n manier uw éénjarig samenzijn te vieren.

De rest van het weekend was eigenlijk ook best ontspannen… zaterdag een ‘even-de-stad-in-en-schoenen(yey)-kopen-en-ni-veel-anders-doen-dagje’, dat we afsloten met een bezoekje en groupe aan de cinema (‘Lady in the Water’, aan te bevelen aan moderne sprookjesfanaten).

Deze week heeft – in tegenstelling tot de vorige – voor mij een rustig karakter, gelukkig. Afgelopen donderdag mocht ik voor m’n werk aanwezig zijn op StuDay, hét openingsevenement voor de Antwerpse student. Ik had het geluk om Peter van de Veire (StuBru) te mogen fotograferen tijdens een meet&greet met enkele enthousiaste (en opvallend vrouwelijke) studenten. Tom Barman was ook aanwezig, maar helaas pas na mijn vertrek – als ik gebleven zou zijn, zou ik nog later dan kwart voor tien thuis zijn geweest (hoera voor het snuggere brein achter de bommelding in Antwerpen Centraal, zucht). En zo’n dagje voelt ge toch wel even in uw systeem hoor… niet meer eten van ’s middags tot 22u, ik verzeker u dat uw maag het u niet in dank afneemt. Menig lezer denkt nu waarschijnlijk: “Wat moeten Moslims dan nu, tijdens de Ramadan, wel niet zeggen?” Ja, ge hebt gelijk…

Maarja, ik ben dan ook een verwende niet-Moslima, die zo heel af en toe graag vasthoudt aan de structuur van allesbehalve ontbering die de niet-gelovige Belgische maatschappij ons biedt… of word ik gewoon oud en kregelig?

Geef een reactie

