Vijf hele dagen…

De zomervakantie lijkt alweer eeuwen geleden, dus kijken we enorm uit naar de komende vijf dagen die we binnenkort vrij hebben! Van 28 oktober tot 1 november moeten we ons niet om ‘het werk’ bekommeren en kunnen we vogelvrij doen waar we zin in hebben… wat een luxe. Maar de kwaliteit van luxe hangt natuurlijk af van wat je er zelf van maakt en daar zit nu juist ons probleem.

We dachten al aan een dagje Amsterdam, maar sinds een collega van mij me vandaag het hele verhaal deed over de junkies en de bedelaars die hij daar vorig weekend van zich af heeft moeten schudden, ben ik al ietsje minder enthousiast. De zee was ook een optie… maarja, da’s rond deze tijd van het jaar ook weer niet het middelpunt van entertainment, plus met het huidige weer (en de vooruitzichten) loopt het water me nu ook weer niet in de mond.

Een luxeprobleem noemt men dat dus. Eén ding wat wel vaststaat, is dat ik eindelijk nog eens de tijd ga hebben om duchtig te experimenteren in de keuken (alleen of met co-Chef). Dat past toch mooi in zo’n herfstige sfeer, nietwaar? Pruttelende potjes op het vuur, de geur van een amalgaam van kruiden die je zinnen streelt, de berg afwas nadien… ik kan niet wachten 🙂

Genieten zullen we sowieso, maar originele suggesties zijn welkom!

Afgelopen weekend vierde Kumpen (het welbekende bouwbedrijf waar Wouter als netwerkbeheerder werkt) zijn personeelsfeest… en ik kan jullie onderstaande foto toch niet onthouden 🙂 Het thema was, zoals je misschien al geraden had: ‘Circus’.

personeelsfeest (Klik voor de grote versie)

»

  1. Allé brigie 🙂 Sinds wanneer laat gij u weerhouden door praatjes over junkies en bedelaars? Ik ben dit jaar een weekend in Amsterdam geweest (februari) en geen sikkepitje last gehad daarvan. En ‘erger’ dan opdringerige zwarten in Dominica zal het al zeker niet zijn. Hup gij, naar Amsterdam dus! t Is absoluut een prachtige stad met een heerlijke sfeer.

  2. Pies, ik laat me niet weerhouden door zo’n ‘praatjes’ hoor, ma natuurlijk geeft natuurlijk geen stimulans, aangezien da die collega z’n ervaring was. Ma ’t is dus ni uitgesloten, ‘k zal laten weten wa het geworden is 😉
    Trouwens, vanwaar de gedachte da aanklampende junkies ni ‘erger’ kunnen zijn dan aanklampende dominicanen? 🙂

  3. En ben je geweest naar Amsterdam? Goh ik zou me ook niet laten leiden door één mening hoor. Heb al veel dingens gehoord over de plaatsen waar ik al geweest ben, moh ik moet zeggen, al die prietpraatjes neem dat maar met een dikke korrel zout 😉 Ik peis dak dan al tig keren moest overvallen en wat nogal allemaal geweest moet zijn haha 🙂
    Zolang je in de stad blijft en niet er niet in bloemetjesshort en hawaii t-shirt met bloemenkrans, zalt allemaal wel zo een vaart niet lopen!!
    Werkt goe hé morgen :p

Geef een reactie

