How deep is your fjord, how shallow thy watery eyes

verjaardag24-015.jpg 
fjord [fyawrd, fyohrd; Norw. fyohr, fyoor]
–noun
1. a long, narrow arm of the sea bordered by steep cliffs: usually formed by glacial erosion

Geen vreemde ideeën krijgen dus – of toch? 🙂 Gewoon een zin uit een liedje dat ik de laatste tijd platdraai: Lais – Swedish Designer Drugs. Voor de opmerkzamen onder ons: ja, de oorsponkelijke uitvoerder is Daan… maar geloof me, de Lais-versie is des te betoverend (lyrics vind je hier) Is het kinds om een liedje telkens opnieuw op te zetten en elke keer luider en valser mee te zingen? Ja? Wel, dan ben ik er met m’n 24 jaar niet op vooruitgegaan 🙂

Die 24 jaar zijn trouwens goed gevierd afgelopen zaterdag! ’t Was echt een leuk feestje in het bijzijn van zovele mensjes die mij lief zijn. De digitale indrukken vind je hier. Iedereen die er was:bedankt voor jullie gezelschap én de talllrijke cadeautjes! Op het fotootje bovenaan prijken trouwens de bloemen die ik van Wouter kreeg.

Een rustige week tot nu toe. Vandaag werk ik van thuis uit (treinstakingen zijn niet ‘all bad’), dus ben ik m’n kamer wel wat moe-gezien. Vanavond misschien een filmpje meepikken samen met enkele mannelijke figuren – we zien wel. ’t Wordt de nieuwste James Bond-film… spreekt me ni meteen aan, maar op dit moment zou ik er veel voor geven om even uit dit hokje te raken 🙂

Eén reactie »

Geef een reactie

