Teder, lief en nog zo klein

Ian Ian Kaartje

Ian is geboren! Op vrijdag 23 maart kwam hij de grote, wijde wereld in. Lars en Sara, een dikke proficiat met jullie prachtige, schattige zoontje 🙂 We komen snel nog een keer naar Leuven, wanneer jullie wat gesettled zijn thuis…

Lots of things going on ondertussen… we hebben ons ‘diploma’ van onze cursus gebarentaal gehaald – wat eigenlijk niet méér wil zeggen dan dat we een rudimentaire conversatie kunnen houden… ongeveer toch 🙂 ’t Is in elk geval leuk geweest.

Gebarenles (Doof applausje – met je handen draaien ipv klappen)

Ons huisje begint ook echt vorm te krijgen en vertrouwd te voelen. Het uitpakken is gedaan, het inrichten moet nog zo goed als beginnen… Ik wou de eerste ‘echte’ foto’s nog even voor onszelf houden, maar het was sterker dan mezelf – zie hieronder 🙂

Living 1 Living 2 Terras
Tuin Badkamer Keuken 1 Keuken 2 Hal
Strijkkamer Slaapkamer resize-of-verhuis03-23.JPG

»

  1. Waw jullie wonen echt wel mooi en ruim. En het lijkt allemaal al zo in orde!! Daarmee bedoel ik: orderlijk en proper. Nu de verhuis en het uitpakken achter de rug is, is het inrichten wel het fijnste werk.
    Ook proficiat met je gebarentaal-diploma. Dat is wel interessant.
    En wat een klein ventje is dat baby’tje Ian, is hij veel te vroeg geboren?
    Groetjes

  2. Ook van mij een DIKKE proficiat. Na enkele maanden zijn ook wij redelijk gesettled geraakt, dus dat zal jullie ook vast en zeker lukken. En gesettled als ik ben, kan ik vandaag voor de eerste maal op mijn eigen terrasje in’t zonnetje wat surfen op de laptop.
    Nu vind ik eindelijk ook eens de tijd om jullie website te bekijken. Miranda had me al verteld dat er foto’s opstonden van de verhuis. Ik hoop dat jullie ook van het mooie weer hebben kunnen genieten de afgelopen week om nog meer te klussen. Dit weer nodigt altijd uit om de handen uit de mouwen te steken. Zo hebben we de afgelopen week de kippenren voorzien van een nieuwe omheining (de palen staan er in de beton, maar dat moet nog een week drogen eer de draad mag gespannen); een lekkende waterleiding vervangen EN grote lenteschoonmaak gehouden.
    Veel succes nog in de nieuwe woonst, en we gaan jullie vast en zeker eens vereren *kuch* met een bezoekje, maar eerst nodigen we jullie uit naar hier. U hoort er nog van !

Geef een reactie

