Gezinsuitbreiding

Sinds gisteren wonen we hier niet meer met twee… maar met drie 🙂 We gingen samen met Ine (Wouter z’n zus) in de dierenwinkel ‘eens kijken naar konijntjes om er over een maandje ofzo eentje te kopen’ en bij kijken hebben we het ook gelaten… voor enkele uurtjes toch 🙂 Tegen sluitingstijd repten we ons terug en namen we een superschattig (al zeg ik het zelf) bruin-ros angora-dwergkonijntje mee!

Korneel zit nu dus sinds gisteren bij ons in een hok op het terras en hij lijkt het naar zijn zin te hebben. Hoe stressgevoelig konijnen normaalgezien ook zijn (zeker bij zo’n grote verandering), Korneel laat er niet veel van merken; hij snuffelt nieuwsgierig rond, gaat op zijn achterste pootjes tegen de draad staan en likt aan zowat alles wat hij tegenkomt 🙂 Om hem toch wat aanpassingstijd te geven, laten we hem een weekje volledig met rust. Moeilijk hoor… Je merkt het, ik ben helemaal verliefd 🙂

KorneelKorneel 2Korneel 3

Afgelopen dinsdag hebben Wouter en ik ons van onze ‘creatiefste’ (ahum) kant laten zien. Er hing al een tijdje een lege kader aan de schouw, dus hebben we die maar gevuld met een collage van onze leukste foto’s… aan de nieuwsgierigen: u kent het adres! 🙂 (Zo niet, kan daarvoor gezorgd worden 😉 )

dsc_0214.jpg

»

  1. Hmm, oppassen met die dubbelzinnige onderwerpen! Ik verschoot me eerst een ongeluk en dacht al dat er meer gaande was! 😉

    It’s really a fluzzy wuzzy fluffy poefie beesjie thingie. Vewy Cute 🙂

    grtz,
    Samzzi

  2. Hallo kinderen!

    Ik heb nog eens in jullie dagboekgesnuffeld (om in de sfeer van korneel te blijven)
    Ik voel me onmiddellijk een (zéééér) fiere moeder een en moet ik effe slikken.
    Ik heb twee schatten van kinderen en nu ook een pracht van ‘schoon’dochter!

    kusjes
    mama

    ps; zooneke volgende keer de foto’s wa minder donker!

Geef een reactie

