Couscous kreten

Mijn tijd in Antwerpen slinkt langzaam maar zeker… vanaf september ga ik niet meer dagelijks op en af om te werken (zeker nog wel ooit om te shoppen ;)). Wat ik dan wel ga doen? Wie zal het zeggen? Wel, hopelijk ik binnenkort 🙂
In de tussentijd besef ik dat ik mijn collegaatjes toch echt wel ga missen… onlangs zijn we met z’n allen Marokkaans gaan eten, héérlijk 🙂 Couscous, tajine (een soort stoofpotje), pastella (bladerdeeg met versnipperde kip en amandelen), allemaal aanraders!

Er zijn ondertussen ook wat fotootjes binnengesijpeld van allerlei kanten. Eerst en vooral enkele van de trouw van Shara en David.
trouwdavidshara1.jpgtrouwdavidshara2.jpg

En van het verjaardags-tuinfeestje van Jessy enkele weken terug.
feestjejessy1.jpgfeestjejessy2.jpgfeestjejessy3.jpgfeestjejessy4.jpg

En natuurlijk mag Korneel niet ontbreken… na amper twee maanden zit hij (om Ine’s idee te publiceren) precies al duchtig in zijn puberteit 🙂 Ik hou m’n hart vast voor de staat van z’n haar over nog eens twee maanden…
korneel2-4maand.jpg

»

  1. Hey Brigitta, nog eens bedankt om langs te komen. De badkamer is al helemaal ingewijd door het gespuit van de baddiertjes! Met de kindjes is alles goed. Arno is bijna 7 weken maar buiten wat acne zit hij gelukkig nog niet zo snel in zijn puberteit als Korneel! Btw: Shara en David zien er heel gelukkig uit op hun trouwfoto, heel mooi!

Geef een reactie

