Nom nom nom

Misschien moet ik hier eens wat meer (of nog wat meer, ’t is maar hoe je het beziet) onzin posten:funny-pictures-kittens-eating-sweet-kittens-nom.jpg

Méér? Op WijfZonderLijf.be natuurlijk…

Voor de rest een korte samenvatting: op zowel Wouter’s als mijn werk is alles dik in orde. De jaarlijkse evolutiegesprekken zijn achter de rug en we hebben ons plekje wel goed gevonden.

Wouter is begonnen met joggen en ik… begin misschien ooit wel met buikspieroefeningen… ofzo 🙂

Voor de rest komt er voor mij nog een tripje naar Bristol aan, van 29 feb – 2 mrt, alwaar ik Annelies drie daagjes gezelschap ga houden – en vice versa. We zijn van plan een dag naar Cardiff (hoofdstad van Wales) te sporen en de dag erna trekken we waarschijnlijk naar de markt in Bristol, op zoek naar raketsla (hebben ze dat hier ook?).  De Wanderlust is mij is weer duidelijk aanwezig, dus de vlucht naar dit eiland komt als geroepen.

That’s all for now, so long folks.

Eén reactie »

  1. En hoe was de trip naar Bristol?
    En raketsla hebben ze hier inderdaad ook, maar het heet hier rucola. Vorig jaar heb ik er gezaaid in mijn moestuintje en het groeit als onkruid! Zelfs in een bloempot of bloembak is het enorm gemakkelijk. Misschien een tip als je fan bent? Want die zakjes uit de supermarkt vind ik wel duur.

Geef een reactie

