Nobody here

Oh wat hou ik van deze site: http://www.nobodyhere.com/. Een voorbeeld (voor het geval je zelf nog niet bent beginnen rondklikken) vind je hier.

Het regent, dondert en bliksemt buiten… ik zit achter de pc en luister naar spaghetti in de maak. En ja hoor, je ziet het goed: twee posts op twee dagen. Ik spendeer gewoonweg teveel tijd achter dit scherm, starend naar mijn examen voor mijn cursus ‘teksten herteksten’ dat ik gelukkig gewoon thuis mag maken. En ja, dan heb ik uiteraard de nodige afleiding nodig šŸ™‚

Geef een reactie

