Valentijn

Afbeelding

Ik wil je vrouw zijn, want ik kan me mijn leven niet voorstellen zonder jou.

Jij haalt het beste in mij naar boven. Ik hou van je.

 

Ik beloof je dat ik je nooit voor vanzelfsprekend zal nemen en dat ik altijd mijn best zal doen voor jou.

 

Ik beloof je dat ik alles ga doen om onze relatie nog mooier te maken dan ze al is.

Daarvoor zal ik altijd oprecht luisteren naar wat je te zeggen hebt en eruit proberen te leren.

 

Ik beloof je een warme thuis, waar dan ook, waar je naar uitkijkt om naartoe te gaan en waar je rust kan vinden.

»

Geef een reactie

